Gozdnica, 07.11.2019
W dniu 07.11.2019 zakończono postępowanie dotyczące sprzedaży, dostawy, montażu i uruchomienia kompletnej instalacji fotowoltaicznej 5kW z powodu niezłożenia żadnej oferty.
Gozdnica, 22.10.2019
ZAPYTANIE OFERTOWE dotyczące sprzedaży, dostawy, montażu i uruchomienia kompletnej instalacji fotowoltaicznej 5kW.
-
Opis przedmiotu zamówienia:
A) Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa, montaż i uruchomienie kompletnej instalacji fotowoltaicznej o mocy od 5kWp do 5,5kWp, w zależności od mocy sumarycznej zamontowanych paneli. Wykonanie dokumentacji po wykonawczej i przeszkoleniu 2 osób. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Wszystkie urządzenia wchodzące w skład oferty powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi tego typu urządzeń. Instalacja fotowoltaiczna będzie zamontowana na dachu mrożni wysokiego składowania ( Wysokość około 14 metrów, pomieszczenie nr 22 na załączniku nr1)
B) Wymagania technologiczne w zakresie mocy instalacji
-
panele fotowoltaiczne – wykonane w technologii polikrystalicznej o mocy minimalnej ok 270Wp każdy, o łącznej mocy znamionowej od 5kWp do 5,5kWp
-
Moduły fotowoltaiczne należy zamontować na konstrukcji dedykowanej do tego typu rozwiązań dla danego rodzaju i nośności dachu. Dopuszcza się konstrukcje aluminiowe, ze stali nierdzewnej lub ze stali ocynkowanej. Moduły zamocować zgodnie z instrukcją montażu modułów oraz zgodnie z instrukcją montażu dedykowanego systemu montażowego.
-
Inwertera trójfazowego bez transformatorowego przekształcającego energię prądu stałego na energię prądu zmiennego o parametrach dostosowanych do sieci.
-
skrzynki przyłączeniowej i systemu zabezpieczeń elektroenergetycznych od strony Ac (przeciwporażeniowe, przeciążeniowe i zwarciowe, przeciwprzepięciowe),
-
zabezpieczenia od strony DC (przeciążeniowe, przeciwprzepięciowe),
-
okablowania i systemu połączeń,
-
system zdalnego monitoringu produkcji energii elektrycznej
-
uziemienia i instalacja ekwipotencjalna.
-
Wszystkie moduły fotowoltaiczne dostarczone Zamawiającemu powinny być wyprodukowane nie później niż na 12 miesięcy przed datą ich montażu.
-
Urządzenia wchodzące w skład instalacji muszą posiadać gwarancję producentów:
- na wady ukryte modułów fotowoltaicznych min. 10 lat;
- wymagana 25 letnia liniowa gwarancja na moc modułu - min. 83% mocy nominalnej po 25 latach, po pierwszym roku pracy min. 97% mocy nominalnej. Roczny spadek mocy nie większy niż 0,6%.
- gwarancja na pozostałe urządzenia na co najmniej 5 lat od daty odbioru końcowego instalacji
-
Wszystkie wymogi, funkcjonalności i parametry traktujemy jako parametry minimum a nie ostateczne. Oferent może zaproponować rozwiązanie o parametrach równoważnych lub nie gorszych niż wskazane w przedmiocie zamówienia.
-
Instalacja musi posiadać instrukcję obsługi i użytkowania w języku polskim
2. Miejsce i termin realizacji zadania/zamówienia
Miejscem realizacji zadania jest firma EFARM (adres w nagłówku). Termin realizacji zadania/zamówienia, tj. dostawy, określa się maksymalnie do 24.12.2019 r
3. Warunki udziału w postępowaniu
W postępowaniu ofertowym udział mogą brać podmioty:
a) posiadające uprawnienie, wiedzę i doświadczenie do wykonywania działalności lub do czynności objętych przedmiotem zamówienia. W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: - wykaz wykonanych dostaw odpowiadających swoim rodzajem( wykazywane dostawy powinny być zbieżne z przedmiotem zamówienia w podstawowym zakresie lub charakterze tj. jak określono w pkt 1.A) w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie) zawierający przedmiot, daty wykonania i podmioty, na rzecz których dostawy zostały wykonane. Zamawiający uzna za spełniony warunek doświadczenia, gdy oferent wykaże się wykonaniem, co najmniej 3 ww. dostawami ( np. referencje) .
b) wobec których nie prowadzone jest postępowanie upadłościowe lub likwidacyjne;
c) zobowiążą się do realizacji zadania w terminie określonym w pkt. 2 niniejszego zapytania.
Pozytywna ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie poprzez odnotowanie faktu, iż podmiot składający ofertę złożył oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 i 2 do niniejszego zapytania.
4. Sposób wyboru najkorzystniejszej oferty
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparci o następujące kryteria:
- cena oferty - 90 %
-
okres gwarancji wykonawcy – 5 %
-
czas usuwania awarii po zgłoszeniu – max. 5 %
Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta, która otrzyma największą ilość punktów przyznawanych w poszczególnych kryteriach zgodnie ze wzorem przedstawionym poniżej.
Opis sposobu przyznawania punktacji:
a) Ocena ofert dla kryterium "ceny oferty" będzie następowało wg wzoru:
cena netto oferty najtańszej (zł)
Liczba punktów za cenę oferty = --------------------------------------------------- x 100 pkt x 90%
cena netto oferty badanej (zł)
b) Ocena ofert dla kryterium "okres gwarancji" będzie następowała wg wzoru:
okres gwarancji badanej oferty
Liczba punktów za gwarancję = ------------------------------------------------------ x 100 pkt x 5%
najdłuższy okres gwarancji – 5 lat
Okres gwarancji wykonawcy powinien być podany w latach. Najdłuższy okres gwarancji to 5 lat. Oferty o okresie gwarancji dłuższym niż 5 lat, będą oceniane jako gwarancje 5 letnie. Minimalny okresu gwarancji 1 rok
c) Ocena ofert dla kryterium "czas usuwania awarii po zgłoszeniu " będzie następowała wg wzoru:
5 % - do 24 godzin
4 % - do 36 godzin
3 % - do 48 godzin
2 % - do 60 godzin
1 % - do 72 godzin
0 – powyżej 72 godzin
Maksymalną liczbę punktów jaką może uzyskać oferta, na którą składają się punkty uzyskane z oceny poszczególnych kryteriów wynosi 100 pkt tj.;
Suma punktów (max. 100 pkt) = Liczba punktów za cenę oferty (max. 90 pkt) + Liczba punktów za okres gwarancji wykonawcy (max. 5 pkt.) + czas usuwania awarii po zgłoszeniu ( max 5% czyli 5 pkt).
Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na fakt, że dwie oferty lub więcej ofert będą przedstawiać taki sam bilans - kryterium "cena oferty", kryterium „okres gwarancji” Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.
-
Informacje dodatkowe
- W przypadku ofert wystawionych w walucie obcej cena netto przeliczana będzie na polskie złote stosując do przeliczenia kurs sprzedaży danej waluty podany przez NBP z dnia wystawienia oferty.
- Wyliczane liczby zaokrąglane będą do dwóch miejsc po przecinku.
- W przypadku gdy dwie lub więcej ofert uzyska tą samą liczbę punktów, wyżej w rankingu będzie oferent, który wskazał niższą cenę netto, a następnie ten, który wskazał dłuższy okres gwarancji (i dalej analogicznie: krótszy termin realizacji zamówienia). Jeśli jednocześnie dwóch lub więcej wykonawców złoży oferty o takiej samej cenie netto, zostaną oni wezwani do złożenia ofert dodatkowych w zakresie dotyczącym ceny.
6. Sposób, miejsce i termin składania ofert
Ofertę należy złożyć:
- osobiście w siedzibie firmy ul. Iłowiańska 7, 68-130 Gozdnica - wysłać pocztą lub kurierem na adres firmy (adres w nagłówku), lub
- drogę elektroniczną na wskazany adres email: lukasz.brzezicki@ekofarm.pl
w przypadku wersji elektronicznej, proszę o podanie imienia i nazwiska wystawcy zapytania ofertowego lub osoby upoważnionej do występowania w jego imieniu, a w przypadku podmiotów, które nie są osobami fizycznymi – nazwy wystawcy;
Termin składania ofert upływa w dniu 30.10.2019 r. o godzinie 15.00. W przypadku wysyłania oferty za pośrednictwem poczty lub kurierem, za termin złożenia oferty uznaje się termin dostarczenia przesyłki do siedziby Spółki.
Termin realizacji zamówienia 24.12.2019 r
7. Przesłanki odrzucenia oferty
Oferta podlegała będzie odrzuceniu w przypadku, gdy:
1) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego, lub
2) składający ofertę nie mogą być związane z firmą EFARM osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między firmą lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu firmy lub osobami wykonującymi w imieniu niej czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
• uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
• posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
• pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej;
• pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
-
zostanie złożona w terminie niespełniającym warunków określonych w pkt. 6 niniejszego zapytania.
8.Nie ma możliwości składania ofert częściowych
9.Inwestor zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części wyposażenia linii nie większej niż 30% całości.
10. Informacje dotyczące sposobu przygotowania oferty
W odpowiedzi na dane zapytanie ofertowe, każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Nie ma możliwości składania ofert częściowych bądź ofert wariantowych (alternatywnych). Złożona oferta powinna zawierać:
-
Dane identyfikujące oferenta: pełną nazwę, adres siedziby , NIP, ( sporządzone na papierze firmowym, zostać opatrzone pieczęcią imienną/nagłówkową), podpis osoby uprawnionej ( w przypadku wersji elektronicznej za wystarczające uważa się podanie imienia i nazwiska osoby występującej w imieniu oferenta)
-
Datę sporządzenia dokumentu
-
Opis nawiązujący do parametrów wyszczególnionych w zamówieniu, wraz z informację dotyczącą typu/modelu oferowanego przedmiotu zamówienia
-
Wartość oferty netto (rozumiana jako cena netto kompletnego przedmiotu dostawy), brutto oraz wartość podatku VAT. Cena powinna zawierać rozbicie na wartość głównych elementów wchodzących w skład całej linii,
-
warunki płatności,
-
okres gwarancji i czas reakcji serwisu.
-
czas realizacji zamówienia (w tygodniach, liczony od dnia złożenia zamówienia lub zawarcia umowy);
-
termin ważności oferty
-
podpis osoby upoważnionej do reprezentowania oferenta.
-
Oferta powinny być sporządzone w języku polskim.
• Niedopuszczalne jest aby cena netto oferty zawierała koszty opakowania, szkolenia, ubezpieczenia, cła, wyżywienia, zakwaterowania pracowników, koszty przejazdu, przelotów, dojazdów monterów oraz części zamienne.
• Przed upływem terminu składania ofert, oferent może zmienić lub wycofać swoją ofertę
11. Rozstrzygnięcie postępowania ofertowego
• Rozstrzygniecie postępowania ofertowego (tj. wybór oferenta) nastąpi po rozpatrzeniu ofert, w terminie do14 dni liczonych od daty stanowiącej termin składania ofert.
• Informacja o wyniku postępowania zostanie opublikowana na stronie internetowej www.portalogloszen.arimr.gov.pl
• Firma EFARM zastrzega możliwość zakończenia postępowania w sprawie wyboru wykonawcy bez dokonania wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert i bez podania przyczyny, oraz ewentualne rozpisanie ponownego postępowania ofertowego.
Obowiązek informacyjny RODO
• Osoby fizyczne, których dane osobowe zostaną ujawnione firmie EFARM Maciej Rosner w związku z przeprowadzeniem niniejszego postępowania ofertowego czy też w zawiązku z zawarciem i wykonaniem umowy dostawy, prosimy o zapoznanie się z załączoną „Informacją o przetwarzaniu danych osobowych Oferentów i Kontrahentów”.
Szczegółowych informacji na temat przedmiotu niniejszego zapytania ofertowego udziela :
Łukasz Brzezicki
Adres e-mail: lukasz.brzezicki@ekofarm.pl
Tel: 609046619
Załącznik | Rozmiar |
---|---|
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Oferentów i Kontrahentów.odt | 15.8 KB |
Zapytanie ofertowe instalacja fotowoltaiczna 5kW.pdf | 1.59 MB |