Gozdnica dnia 20.12.2019
W związku z prowadzonym postępowaniem ofertowym na udzielenie zamówienia na zakup, dostawę, montaż i uruchomienie sprzętu komputerowego, czytnika oraz drukarki etykiet prowadzonym zgodnie z zasadami konkurencyjność, jako najkorzystniejszą wybrano ofertę złożoną przez następującego Wykonawcę:
YAKUDO PLUS SP. Z O.O.
UL. NAD JEZIOREM 85, 43-100 TYCHY
NIP 634-21-49-814
Łączna suma przyznanych punktów : 100 PKT
Nazwy i adresy dostawców, którzy złożyli oferty wraz z przyznaną punktacją zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w zapytaniu ofertowym:
1. COMP S.A. ODDZIAŁ NOWY SĄCZ, NOVITUS CENTRUM TECHNOLOGII SPRZEDAŻY ul. Nawojowska 118, 33-300 Nowy Sącz
NIP 522-00-01-694
Łączna suma przyznanych punktów : 91,43 PKT
Oferta firmy YAKUDO PLUS SP. Z O.O. jest prawidłowa pod kątem formalnym i najkorzystniejsza zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w zapytaniu ofertowym. Dostawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu i nie podlega odrzuceniu.
Gozdnica dnia 11.12.2019
EFARM MACIEJ ROSNER
ul. Iłowiańska 7
68-130 Gozdnica
Tel.: 609-046-619
ZAPYTANIE OFERTOWE dotyczy sprzedaży, dostawy, montażu i uruchomienia sprzętu komputerowego, czytników i drukarek etykiet
-
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu komputerowego, czytników i drukarek etykiet. Przedmiot oferty musi być fabrycznie nowy. Wymagania dla przedmiotu zamówienia:
SPRZĘT KOMPUTEROWY wymagane parametry lub równoważne:
* Drukarka etykiet
- konstrukcja stanowiska typu "RACK"
- szafka hermetyczna drukarki etykiet
- drukarka etykiet z głowicą min. 100mm
- drukarka wyposażona w kartę sieciową LAN
- drukarka wyposażona w wewnętrzny zwijacz podkładu
* Panel PC stanowiska w obudowie ze stali nierdzewnej wymagane parametry lub równoważne
- ekran dotykowy min. 15 cali,
- dysk SSD min. 60GB
- komunikacja WIFI w standardzie,
- pamięć RAM min. 8GB
- zakres temperatury pracy od -10 do +50 stopni.
*Terminal mobilny wymagane parametry lub równoważne:
- czytnik kodów typu imeger (kody1D oraz 2D) o wydłużonym zasięgu
- system android w wersji min.8,
- ekran min. 4 cale
- klawiatura mechaniczna
- uchwyt typu "gun"
- komunikacja WIFI
- pamięć RAM min. 4GB
- temperatura pracy od -20 do +50 stopni
- IP - 65
- stacja dokująca
2. Miejsce i termin realizacji zadania / zamówienia
Miejscem realizacji zadania jest firma EFARM (adres w nagłówku). Termin realizacji zadania/zamówienia, tj. dostawy, określa się maksymalnie do 15.02.2020 r.
3. Warunki udziału w postępowaniu
W postępowaniu ofertowym udział mogą brać podmioty:
a) posiadające uprawnienie, wiedzę i doświadczenie do wykonywania działalności lub do czynności objętych przedmiotem zamówienia.
W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty:
-
wykaz wykonanych dostaw odpowiadających swoim rodzajem ( wykazywane dostawy powinny być zbieżne z przedmiotem zamówienia w podstawowym zakresie lub charakterze tj. jak określono w pkt 1.A) w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie) zawierający ;
* przedmiot,
* daty wykonania
* podmioty, na rzecz których dostawy zostały wykonane.
Zamawiający uzna za spełniony warunek doświadczenia, gdy oferent wykaże się wykonaniem, co najmniej 3 ww. dostawami ( np. referencje) .
b) wobec których nie prowadzone jest postępowanie upadłościowe lub likwidacyjne;
c) zobowiążą się do realizacji zadania w terminie określonym w pkt. 2 niniejszego zapytania.
Pozytywna ocena spełniania warunków w pkt. b i c dokonywana będzie poprzez odnotowanie faktu, iż podmiot składający ofertę złożył oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 i 2 do niniejszego zapytania.
4. Sposób wyboru najkorzystniejszej oferty
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparci o następujące kryteria:
- cena oferty - 90 %
- okres gwarancji – 10 %
Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta, która otrzyma największą ilość punktów przyznawanych w poszczególnych kryteriach zgodnie ze wzorem przedstawionym poniżej.
Opis sposobu przyznawania punktacji:
a) Ocena ofert dla kryterium "ceny oferty" będzie następowało wg wzoru:
cena brutto oferty najtańszej (zł)
Liczba punktów za cenę oferty = --------------------------------------------------- x 100 pkt x 90%
cena brutto oferty badanej (zł)
b) Ocena ofert dla kryterium "okres gwarancji" będzie następowała wg wzoru:
okres gwarancji badanej oferty
Liczba punktów za gwarancję = ------------------------------------------------------ x 100 pkt x 10%
najdłuższy okres gwarancji ze złożonych ofert
Okres gwarancji powinien być podany w miesiącach. Najdłuższy okres gwarancji to 24 miesięcy. Oferty o okresie gwarancji dłuższym niż 24 miesięcy, będą oceniane jako gwarancje 24 miesięczne. Minimalnego okresu gwarancji nie określono.
Maksymalną liczbę punktów jaką może uzyskać oferta, na którą składają się punkty uzyskane z oceny poszczególnych kryteriów wynosi 100 pkt tj.;
Suma punktów (max. 100 pkt) = Liczba punktów za cenę oferty (max. 90 pkt) + Liczba punktów za okres gwarancji (max. 10 pkt.)
Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na fakt, że dwie oferty lub więcej ofert będą przedstawiać taki sam bilans - kryterium "cena oferty", kryterium „okres gwarancji” Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.
5. Informacje dodatkowe
- W przypadku ofert wystawionych w walucie obcej cena netto przeliczana będzie na polskie złote stosując do przeliczenia kurs sprzedaży danej waluty podany przez NBP z dnia wystawienia oferty ( tabela C ) .
- Wyliczane liczby zaokrąglane będą do dwóch miejsc po przecinku.
- W przypadku gdy dwie lub więcej ofert uzyska tą samą liczbę punktów, wyżej w rankingu będzie oferent, który wskazał niższą cenę netto, a następnie ten, który wskazał dłuższy okres gwarancji (i dalej analogicznie: krótszy termin realizacji zamówienia). Jeśli jednocześnie dwóch lub więcej wykonawców złoży oferty o takiej samej cenie netto, zostaną oni wezwani do złożenia ofert dodatkowych w zakresie dotyczącym ceny.
6. Sposób, miejsce i termin składania ofert
Ofertę należy złożyć:
- osobiście w siedzibie firmy ul. Iłowiańska 7, 68-130 Gozdnica - wysłać pocztą lub kurierem na adres firmy (adres w nagłówku), lub
- drogę elektroniczną na wskazany adres e mail: lukasz.brzezicki@ekofarm.pl
w przypadku wersji elektronicznej, proszę o podanie imienia i nazwiska wystawcy zapytania ofertowego lub osoby upoważnionej do występowania w jego imieniu, a w przypadku podmiotów, które nie są osobami fizycznymi – nazwy wystawcy;
Termin składania ofert upływa w dniu 19.12.2019 r. o godzinie 15.00. W przypadku wysyłania oferty za pośrednictwem poczty lub kurierem, za termin złożenia oferty uznaje się termin dostarczenia przesyłki do siedziby Spółki.
Termin realizacji zamówienia 15.02.2020 r
7. Przesłanki odrzucenia oferty
Oferta podlegała będzie odrzuceniu w przypadku, gdy:
1) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego, lub
2) składający ofertę nie mogą być związane z firmą EFARM osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między firmą lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu firmy lub osobami wykonującymi w imieniu niej czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
• uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
• posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
• pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej;
• pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
3) zostanie złożona w terminie niespełniającym warunków określonych w pkt. 6 niniejszego zapytania.
8. Nie ma możliwości składania ofert częściowych
9. Informacje dotyczące sposobu przygotowania oferty
W odpowiedzi na dane zapytanie ofertowe, każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Nie ma możliwości składania ofert częściowych bądź ofert wariantowych (alternatywnych). Złożona oferta powinna zawierać:
-
Dane identyfikujące oferenta: pełną nazwę, adres siedziby , NIP, ( sporządzone na papierze firmowym, zostać opatrzone pieczęcią imienną/nagłówkową), podpis osoby uprawnionej ( w przypadku wersji elektronicznej za wystarczające uważa się podanie imienia i nazwiska osoby występującej w imieniu oferenta)
-
Datę sporządzenia dokumentu
-
Opis nawiązujący do parametrów wyszczególnionych w zamówieniu, wraz z informację dotyczącą typu/modelu oferowanego przedmiotu zamówienia
-
Wartość oferty netto (rozumiana jako cena netto kompletnego przedmiotu dostawy), brutto oraz wartość podatku VAT.
-
warunki płatności,
-
okres gwarancji i czas reakcji serwisu.
-
czas realizacji zamówienia (w tygodniach, liczony od dnia złożenia zamówienia lub zawarcia umowy);
-
termin ważności oferty
-
podpis osoby upoważnionej do reprezentowania oferenta.
-
Oferta powinny być sporządzone w języku polskim.
• Niedopuszczalne jest aby cena netto oferty zawierała koszty opakowania, szkolenia, ubezpieczenia, cła, wyżywienia, zakwaterowania pracowników, koszty przejazdu, przelotów, dojazdów monterów oraz części zamienne.
• Przed upływem terminu składania ofert, oferent może zmienić lub wycofać swoją ofertę
10. Rozstrzygnięcie postępowania ofertowego
• Rozstrzygniecie postępowania ofertowego (tj. wybór oferenta) nastąpi po rozpatrzeniu ofert, w terminie do14 dni liczonych od daty stanowiącej termin składania ofert.
• Informacja o wyniku postępowania zostanie opublikowana na stronie internetowej www.portalogloszen.arimr.gov.pl
• Firma EFARM zastrzega możliwość zakończenia postępowania w sprawie wyboru wykonawcy bez dokonania wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert i bez podania przyczyny, oraz ewentualne rozpisanie ponownego postępowania ofertowego.
Obowiązek informacyjny RODO
• Osoby fizyczne, których dane osobowe zostaną ujawnione firmie EFARM Maciej Rosner w związku z przeprowadzeniem niniejszego postępowania ofertowego czy też w zawiązku z zawarciem i wykonaniem umowy dostawy, prosimy o zapoznanie się z załączoną „Informacją o przetwarzaniu danych osobowych Oferentów i Kontrahentów”.
Szczegółowych informacji na temat przedmiotu niniejszego zapytania ofertowego udziela :
Łukasz Brzezicki
Adres e-mail: lukasz.brzezicki@ekofarm.pl
Tel: 609-046-619
Załącznik | Rozmiar |
---|---|
zapytanie ofertowe sprzet komputerowy.pdf | 1.57 MB |
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Oferentów i Kontrahentów.odt | 15.8 KB |
zapytanie ofertowe sprzet komputerowy.pdf | 1.57 MB |